Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
bedankt voor je toffe reactie,maar mits ik al plat op een brugje lag over de stadsgracht kon ik zonder zelf te zwemmen ook niet lager
ben ook voorstander van opnames te doen op kijk hoogte!
mvg, jacky
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
bedankt voor je toffe reactie,maar mits ik al plat op een brugje lag over de stadsgracht kon ik zonder zelf te zwemmen ook niet lager
ben ook voorstander van opnames te doen op kijk hoogte!
mvg, jacky
Wat soms helpt, is meer afstand nemen en een langere lens gebruiken (indien mogelijk).
In ieder geval, mooi gedaan .
beeldbank www.arterra.be
persoonlijke site www.wildeyes.be Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.
Oorspronkelijk geplaatst door Photophil (De)Bekijk bericht
Wat soms helpt, is meer afstand nemen en een langere lens gebruiken (indien mogelijk).
In ieder geval, mooi gedaan .
de foto is nogal klein, maar toch kan je zien hoeveel plaats ik had om de eendjes 'vast te leggen' , een smal bruggetje...
fotograferen kan toch fijn zijn !( lens : 100-300 mm )
iedereen bedankt voor de toffe reacties
mvg,jacky
Comment