Dit konijntje kwam ik gisteren tegen tijdens een wandeling:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lief klein konijntje.
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Lief klein konijntje.
Da's geen wilde aan 't model te zien! Zou die ontsnapt zijn? Hopelijk overleeft ie 't leven in 't wild.
Op foto 2 vind ik 'm er 't mooist opstaan, alleen jammer van die tak die ervoor zit. Misschien kun je die nog wegklonen.
-
das indd geen wild...
of ontsnapt, of ergens achtergelaten ...One life, live it!
vernieuwde site: natuurbeeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk berichtDat was ook gelijk mijn eerste gedachten. Echt zonde dat mensen deze beesten in het bos achter laten.Canon EOS-1D Mark III, D 20 en Canon lenzen van 17 tot 500mm.
Altijd welkom:http://martine.launoy.be
Comment
-
Ik denk wel dat het konijntje ergens ontsnapt is, en volgens mij vindt het hier op de Kievitsheide wel alles om te overleven. Hier zitten genoeg wilde konijnen, en die blijven toch ook in leven (maar die zijn niet zo gemakkelijk te fotograferen ).http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtIk denk wel dat het konijntje ergens ontsnapt is, en volgens mij vindt het hier op de Kievitsheide wel alles om te overleven. Hier zitten genoeg wilde konijnen, en die blijven toch ook in leven (maar die zijn niet zo gemakkelijk te fotograferen ).
Comment
-
'k Denk ook wel dat 't vaak ontsnapte konijnen zijn en geen bewust gedumpte die je opeens in 't wild tegenkomt. Ze zullen echt wel hun voedsel bij elkaar kunnen vinden, maar zijn niet gewend aan natuurlijke vijanden en staan net zoals de wilde konijnen dan ook bloot aan de ziektes.
Comment
-
Ik eet graag konijn,
maar deze zou ik niet pakken om op te eeten ,het ziet veel te lief te kijken.
overleven doet het zeker ,wees gerust deze passen zich langzaam aan ,en de zacht winter geeft het tijd om te gewennen aan het buitenleven.
mooie fotos ook ,voorkeur voor de 2e
Groet des
Comment
-
-
-
Off-topic (toch min of meer)
Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk berichtDa's geen wilde aan 't model te zien! Zou die ontsnapt zijn? Hopelijk overleeft ie 't leven in 't wild.
Bij mij in de buurt is een provinciaal domein en daar lopen ook al van die tamme, maar terug verwilderde konijnen rond te huppelen... Jammer maar helaasCanon EOS 30D met te weinig én mindere kwaliteit glas ( EF 35-80mm 1:4-5.6 en EF 75-300mm 1:4-5.6 II ultrasonic )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bonnie Charlie Bekijk berichtOff-topic (toch min of meer)
Tja, sommige mensen vinden het nodig om gedomesticeerde dieren in de vrije natuur los te laten...
Bij mij in de buurt is een provinciaal domein en daar lopen ook al van die tamme, maar terug verwilderde konijnen rond te huppelen... Jammer maar helaas
Comment
Comment