Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lief klein konijntje.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lief klein konijntje.

Dit konijntje kwam ik gisteren tegen tijdens een wandeling:

http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Re: Lief klein konijntje.

Da's geen wilde aan 't model te zien! Zou die ontsnapt zijn? Hopelijk overleeft ie 't leven in 't wild.

Op foto 2 vind ik 'm er 't mooist opstaan, alleen jammer van die tak die ervoor zit. Misschien kun je die nog wegklonen.

Comment

das indd geen wild...
      of ontsnapt, of ergens achtergelaten ...
      One life, live it!
      vernieuwde site: natuurbeeld

Comment

Dat was ook gelijk mijn eerste gedachten. Echt zonde dat mensen deze beesten in het bos achter laten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk bericht
          Dat was ook gelijk mijn eerste gedachten. Echt zonde dat mensen deze beesten in het bos achter laten.
          Is altijd hetzelfde bij het begin van de vakanties, de mensen willen alles hebben en als ze dan wegwillen dumpen ze het gelijk waar, echt schandalig want dat beest kan niet overleven
          Canon EOS-1D Mark III, D 20 en Canon lenzen van 17 tot 500mm.
          Altijd welkom:http://martine.launoy.be

Comment

Ik denk wel dat het konijntje ergens ontsnapt is, en volgens mij vindt het hier op de Kievitsheide wel alles om te overleven. Hier zitten genoeg wilde konijnen, en die blijven toch ook in leven (maar die zijn niet zo gemakkelijk te fotograferen ).
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
              Ik denk wel dat het konijntje ergens ontsnapt is, en volgens mij vindt het hier op de Kievitsheide wel alles om te overleven. Hier zitten genoeg wilde konijnen, en die blijven toch ook in leven (maar die zijn niet zo gemakkelijk te fotograferen ).
              Gezien deze zachte winter maakt het konijn wel een kans, maar deze konijnen zijn de strenge kou en eten zoeken niet gewoon.

Comment

'k Denk ook wel dat 't vaak ontsnapte konijnen zijn en geen bewust gedumpte die je opeens in 't wild tegenkomt. Ze zullen echt wel hun voedsel bij elkaar kunnen vinden, maar zijn niet gewend aan natuurlijke vijanden en staan net zoals de wilde konijnen dan ook bloot aan de ziektes.

Comment

prima opnames!

Comment

Ik eet graag konijn,
                    maar deze zou ik niet pakken om op te eeten ,het ziet veel te lief te kijken.
                    overleven doet het zeker ,wees gerust deze passen zich langzaam aan ,en de zacht winter geeft het tijd om te gewennen aan het buitenleven.
                    mooie fotos ook ,voorkeur voor de 2e
                    Groet des

Comment

Af en toe komt ge dat soort idd wel een tegen, afgezet of ontsnapt ? Wie zal het zeggen?. Mooi vastgelegd
                      BTW : die wilde konijntjes tegen avond gaan die nog eens flink grazen en dan zijn ze wel te benaderen
                      fotosite

Comment

Off-topic (toch min of meer)

Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                        Da's geen wilde aan 't model te zien! Zou die ontsnapt zijn? Hopelijk overleeft ie 't leven in 't wild.
                        Tja, sommige mensen vinden het nodig om gedomesticeerde dieren in de vrije natuur los te laten...
                        Bij mij in de buurt is een provinciaal domein en daar lopen ook al van die tamme, maar terug verwilderde konijnen rond te huppelen... Jammer maar helaas
                        Canon EOS 30D met te weinig én mindere kwaliteit glas ( EF 35-80mm 1:4-5.6 en EF 75-300mm 1:4-5.6 II ultrasonic )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bonnie Charlie Bekijk bericht
                          Off-topic (toch min of meer)

Tja, sommige mensen vinden het nodig om gedomesticeerde dieren in de vrije natuur los te laten...
                          Bij mij in de buurt is een provinciaal domein en daar lopen ook al van die tamme, maar terug verwilderde konijnen rond te huppelen... Jammer maar helaas
                          Geen erg in hebben, de buizerden moeten ook eten
                          fotosite

Comment

De eerste is mooi,... bijna vertederend.

In één of andere wereld zal dit konijn toch wel thuishoren denk ik?
                            Groetjes
                            ----JO

Comment

Working...
                            X