Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zal ik jouw eens wat vertellen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zal ik jouw eens wat vertellen?

    De hinde en de bok van het Japanse Sika hert (Cervus Nippon Nippon), genietend van een zonnestraaltje op zaterdag 27 januari 2007.



    met vriendelijke groet

    Erik
    ______________________
    Nikon D700, D200, Fuji F70 EXR.

  • #2
    Re: Zal ik jouw eens wat vertellen?

    das 2 dagen geleden en ook een mooi bok je denk is aan ROOD hihi maar hij is niet van jawu zal ik je dat is vetelen jij hebt niet die foto gemaakt onde in het beelt staat het wie het gemaakt heeft dus dan weet je dat voor de volgende keer
    !! vrg joris p.s het is (c) fok van de heiden
    Last edited by jorisdijk; 29 januari 2007, 18:19.

    Comment


    • #3
      Re: Zal ik jouw eens wat vertellen?

      das 2 dagen geleden en ook een mooi bok je denk is aan ROOD hihi maar hij is niet van jawu zal ik je dat is vetelen jij hebt niet die foto gemaakt onde in het beelt staat het wie het gemaakt heeft dus dan weet je dat voor de volgende keer
      !! vrg joris p.s het is (c) fok van de heiden
      euh wtf?
      knappe foto had mss iets minder beeldvullend gemogen, maar nu heb je het verteldetail wel knap
      One life, live it!
      vernieuwde site: natuurbeeld

      Comment


      • #4
        Re: Zal ik jouw eens wat vertellen?

        Fantastische foto!
        Ik neem aan dat het watermerk je echte naam weergeeft...

        Schitterende kleuren en mooie pose. Straalt warmte uit.

        Comment


        • #5
          Re: Zal ik jouw eens wat vertellen?

          @ jorisdijk . Zal ik jouw eens wat vertellen!!!

          Wat bedoel je met die opmerking, mijn handtekening staat gewoon linksonder in de hoek, Erik van der heijden, gewoon gedaan met BDsizer.

          Draai de eerste vier letters van mij nickname maar eens om!

          Download de foto, en vraag dan ook eens de exif op dan zie dat het met een Fuji S9600 gemaakt en dat de datum ook klopt, of kijk eens bij dit draadje van mij, daar is hetzelfde gebeurd.

          http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=144988

          met vriendelijke groet

          Erik
          ______________________
          Nikon D700, D200, Fuji F70 EXR.

          Comment


          • #6
            Re: Zal ik jouw eens wat vertellen?

            teder en een mooie warme kleur.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Zal ik jouw eens wat vertellen?

              Oorspronkelijk geplaatst door jorisdijk Bekijk bericht
              das 2 dagen geleden en ook een mooi bok je denk is aan ROOD hihi maar hij is niet van jawu zal ik je dat is vetelen jij hebt niet die foto gemaakt onde in het beelt staat het wie het gemaakt heeft dus dan weet je dat voor de volgende keer
              !! vrg joris p.s het is (c) fok van de heiden
              Uh ?
              Mooie warme foto met een goede DoF
              fotosite

              Comment


              • #8
                Re: Zal ik jouw eens wat vertellen?

                Zeer mooie foto !!
                Maar wat jorisdijk daar post, is dat Nederlands, Zuid-Afrikaans, iets anders ????
                Ik versta er NIKS van.
                *** 2 x Nikon D500 - Nikkor 16-80 & Nikon 80-400 VRII & SB 600 ***

                Comment


                • #9
                  Re: Zal ik jouw eens wat vertellen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door jorisdijk Bekijk bericht
                  das 2 dagen geleden en ook een mooi bok je denk is aan ROOD hihi maar hij is niet van jawu zal ik je dat is vetelen jij hebt niet die foto gemaakt onde in het beelt staat het wie het gemaakt heeft dus dan weet je dat voor de volgende keer
                  !! vrg joris p.s het is (c) fok van de heiden
                  ik krijg kop noch staart aan je postings, joris, niet aan deze en ook niet aan je andere ...
                  nu, het kan zijn dat je een probleem hebt met de nederlandse taal, in dat geval kunnen we je misschien vergeven.
                  en je beschuldigingen zijn loos en lasterend ... ik zou het niet pikken!
                  wil je in't vervolg misschien eerst eens zelf je posting herlezen, zodat je zelf begrijpt wat je schrijft?

                  de foto op zich vind ik wel geslaagd.
                  genomen in gevangenschap?

                  mm
                  ∏__|_ ∏__|_
                  "no rules, great shots"
                  Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zal ik jouw eens wat vertellen?

                    Bedankt allen voor de reacties.

                    Ik bemerk dat de kleuren zeer gewaardeerd worden, ik had bij wijze van test eens een andere basis instelling op mijn camera genomen, [Chrome] voor de geinterreseerden.

                    De dieren leven in gevangenschap samen met enkele nandoes, die mij voortdurende belaagden omdat ze dachten dat ze te eten kregen.
                    Normaliter zijn de sika herten schuwe dieren en op de paar open dagen die we hebben, zijn ze ook meestal achter in hun prive bos, niet te fotograferen dus.
                    In deze tijd, de winter, is er minder groen, ook geen drukte, zijn ze toch geneigd de voederruif op te zoeken, ook al staat er een persoon.

                    met vriendelijke groet

                    Erik
                    ______________________
                    Nikon D700, D200, Fuji F70 EXR.

                    Comment

                    Working...
                    X