Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind de eerste de mooiste, omwille van de eenvoudige kleuren en dat prachtige blauwe oog . 2 vind ik schreeuwerig, maar daar kan dat beest niet aan doen
Mooie portretjes .
Vind de eerste ook het mooiste door de compositie en de eenvoud.
Die tweede is door de vele kleurtje wel een hele vrolijke foto om naar te kijken...
Groetjes Edwin
De eerste heeft mijn voorkeur, vind het alleen jammer dan zijn bek er niet volledig op staat. Ik denk dat dit mooier was geweest, maar toch een fijne foto
De eerste vind ik echt de mooiste, met de snavel er helemaal op zou hij perfect zijn geweest.
Eenvoudig en sterk qua vorm.
De tweede vind ik qua kleur niet zo mooi maar dat is persoonlijk
De derde vind ik minder.
Marlies
De eerste heeft mijn voorkeur, vind het alleen jammer dan zijn bek er niet volledig op staat. Ik denk dat dit mooier was geweest, maar toch een fijne foto
Neehh, met de snavel er helemaal op wordt het (ten eerste) een nogal standaard plaatje en (ten 2e) wordt de foto er veel onrustiger door.
Comment