Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
leuk stel hoor, kon je niet wat dichterbij komen.
grt,bouk.
Treed bouk volledig bij...
Dichterbij komen zal moeilijk geweest zijn want je mag spijtig genoeg van de paden niet.
Ze hebben nu veel veranderingen aangebracht in het reservaat. Echt eens de moeite om te gaan.
tja met 200mm kom je meestal niet goed toe in de bourgoyne. bij deze grote ganzen gaat dat nog wel maar bij kleinere vogels krijg ik zelden goede resultaten.
en wat betreft die halve gans: daar heb ik op gelet en heb er vele zonder doorgesneden ganzen maar van al men foto's vond ik deze toch een van de betere.
in elk geval allen bedankt voor de reacties en hier is nog een zonder halve gans:
groeten, robbe
Prepare thoroughly. Go to the sacred places.
Wait. Look. Feel.
Then shoot ! (David Muench)
Mooie foto Robbe, die van mij echt niet closer hoeft. Vind het zelfs wel fraai zo'n groep! De tweede vind ik fraaier door die halve gans in de eerste inderdaad.
Groetjes Edwin
Hoeft idd niet altijd zo close te zijn dat je ziet wat ie gisteren gegeten heeft
Zo een groep is best mooi op zich.
Heb deze zomer kudde's gezien in de weiden aan de Schelde die ik er zelfs met de Tokina op 12mm niet zou op gekregen hebben, paar honderd in één weide.
Comment