Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik was al langer van plan om eens wat vogels te fotograferen in de tuin. Tot mijn verbazing zat er een sperwer rustig te eten naast ons terras. Ik moet zeggen dit motiveert.
Canon 30D; Canon 300D; EF-S 18-55mm f/3.5-5.6; EF 24-70mm f/2.8L USM; EF 70-200mm f/2.8L USM; 580EX
Ik kan mij daar wel wat bij voorstellen hoor Mooie scherpe foto. Het onderwerp staat wat erg centraal en de voet (althans dat denk ik ( van het vogelhuisje stoort nogal in deze foto.Mijn oog werd er direkt naar toe getrokken.(misschien kan je hem ff wegclonen)
snij er rechts twee centimeter af en kloon eventueel dat blad in de achtegrond weg en je hebt een topper
Moet inderdaad prachtig zijn om dat te kunnen zien!!
doe zo maar verder
knap shot hoor, maar zou het eerder een diner noemen.
diner is nu ook weer overdreven, afgaande op de datum/tijd in de exif van de foto zou ik het eerder een brunch noemen
Mooie waarneming, mooi weergegeven
Ik vind het wel grappig dat de sperwers van de laatste allemaal Turkse tortels aan het opeten zijn
Sjieke foto!
Niet moeilijk : er zijn er veel van, ze zijn niet van de slimste en zeker niet van de rapste. Om geen polemieken te starten : ik heb het hier wel over de tortels, hé.
Comment