Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sperwer aan het ontbijt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sperwer aan het ontbijt

man man , kan je een keer een foto van je tuin posten , kan ik het ook zo inrichten en hopen dat er een keer ene langskomt! is eens iets anders dan de musjes en mezen ( al zijn die ook mooi )
    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Een schitterend moment om vast te leggen, maar volgens mij ligt hier de scherpte niet op de Sperwer, maar op de Turkse tortel.

Richard
      www.richardburgmeijer.nl

Comment

Eén van mijn collega's is "duivenmelker", en die zit geregeld te vloeken op die roofvogels...

Maar het is wel een knappe foto .
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Soms moet je naast het bezit van een goede kamera en glaswerk, ook nog geluk hebben om zoiets te zien. Mooie opname.
          Ik vond overigens dat de foto misschien wat scherper zo kunnen. Ik ben zo vrij geweest dat uit te proberen. Dat lukt en de kwaliteit gaat er flink op vooruit.
          AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon D4; Nikon 70-200 2.8 VRII; Nikon 18-200 mm; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; Nikon 28-120 mm 4.0; SB 800; SB 910;Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF);

Comment

Bedankt iedereen voor de reacties. Ik heb de foto nog wat bewerkt zoals sommige aanbevolen hebben. Storende objecten weg ge-cloned en de sperwer alleen een beetje verscherpt.

Canon 30D; Canon 300D; EF-S 18-55mm f/3.5-5.6; EF 24-70mm f/2.8L USM; EF 70-200mm f/2.8L USM; 580EX

Comment

voor je bewerkte.
              mvg,
              Ludo V.

Comment

Working...
              X