Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grote zilverreiger in de vlucht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Grote zilverreiger in de vlucht

Subliem
    mvg,
    Ludo V.

Comment

WOW welke lens?

Comment

chique dinges
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Me not worthy
          My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Sprakeloos!...

Vorige maand heb ik daar ook (zéér lang) gestaan ( ) en ik miste er idd. ook een zitbankje...

Om dergelijke platen te schieten, moet je idd. wat geluk, véél geduld én een perfecte techniek bezitten. De drie voorwaarden zijn hier dus perfect vervuld!

Complimenti...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
              Dàt is één van de redenen waarom ik eventueel mijn ouwe/getrouwe FUJI S2 zou willen vervangen. Bij dergelijke opnames kan het een zegen zijn om wat sneller achter elkaar beelden te kunnen schieten. Als je AF dan nog wat sneller wordt - dan is dat mooi meegenomen...

Schitterende platen Frank, meesterlijk geschoten.
              Een prachtlocatie blijkbaar... ik wed da je daar nog teruggaat
              Ik lust er in elk geval wel nog pap van...

Greetz, Kariboe
              Dankjewel Kariboe,

Met vallen en opstaan leren we het, en soms zijn er van die momenten dat alles ineens als een puzzel in elkaar valt

De locatie op zich is wel mooi en rustig. Meer info hier: http://www.natuurpunt.be/code/natuur...ail.asp?id=558

Voor actie is 5 tot 8 bps inderdaad welkom. Hier heb ik geen gebruik gemaakt van de "machinegeweer" HSC crop en was het dus 5 bps zoals bij de D200. Belangrijk is dat de AF tijdens zo'n burst meevolgt, en dat lukte blijkbaar vrij goed.

MVG,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
                Prachtig Frank Welk lensje??
                Dankjewel Rikketik,

De AFS 300mm f2.8 eerste versie

MVG,

Comment

Erg mooie foto's vooral nr 1. Top
                  Grt,
                  Hexagon

Comment

Knappe reeks Frank!
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucD Bekijk bericht
                      Sprakeloos!...

Vorige maand heb ik daar ook (zéér lang) gestaan ( ) en ik miste er idd. ook een zitbankje...

Om dergelijke platen te schieten, moet je idd. wat geluk, véél geduld én een perfecte techniek bezitten. De drie voorwaarden zijn hier dus perfect vervuld!

Complimenti...
                      Hoi Luc,

Dankjewel!!!

Heb je toen iets kunnen fotograferen?

Een klapstoeltje is voor een langer verblijf in die toren echt onontbeerlijk Verder in het reservaat zijn pas grote landschapswerkzaamheden gestart waarbij grote delen naaldbos plaats moet ruimen voor het oorspronkelijke duinenlandschap. het wordt daar nog interessanter in de toekomst

MVG,

Comment

Ook nog aan de anderen die gereageerd hebben een welgemeende dankjewel

Misschien is dat nog wel eens een plaats om een SD te organiseren?

MVG,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                          Ook nog aan de anderen die gereageerd hebben een welgemeende dankjewel

Misschien is dat nog wel eens een plaats om een SD te organiseren?

MVG,
                          Als ik kan, kom ik af - dat is beloofd !
                          Het is natuurlijk een anachronisme : op stilte en rust besluste natuurfotografen <-> een druk bezochte SD gaan eigenlijk niet goed samen
                          Maar het is wel een enige gelegenheid om mekaar nog eens te ontmoeten, wat bij te klappen, om een bepaald natuurgebied iets beter te leren kennen en uiteraard nen "goeien" te drinken... Ik ben alvast geïnteresseerd...

Greetz, Kariboe
                          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Alle het positieve over deze is al door mede forumgenoten hierboven vermeld naar mijn mening.Ik kan alleen maar stinkend jaloers zijn op zuke mooie scherpe warme foto's.

top top top

Mvg Vmotion
                            Durf bijna niks meer te zeggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                              Als ik kan, kom ik af - dat is beloofd !
                              Het is natuurlijk een anachronisme : op stilte en rust besluste natuurfotografen <-> een druk bezochte SD gaan eigenlijk niet goed samen
                              Maar het is wel een enige gelegenheid om mekaar nog eens te ontmoeten, wat bij te klappen, om een bepaald natuurgebied iets beter te leren kennen en uiteraard nen "goeien" te drinken... Ik ben alvast geïnteresseerd...

Greetz, Kariboe
                              "De Liereman" is zeker geen spectaculair natuurreservaat, maar wel een aaneenschakeling van mooie originele landschappen afgewisseld met landbouwpercelen. Je kan er lange wandelingen maken (ook begeleide) en er is een bezoekerscentrum van waaruit je vertrekt en je natuurlijk een biertje kan drinken . Ik ben zeker bereid daar eens een SD te organiseren, maar weet alleen niet goed wanneer. Je hebt de tijd dat de gagel daar in bloei staat in het voorjaar. Momenteel zit daar die reiger die je vanuit die uitkijktoren kan observeren, maar dat beestje neemt zijn tijd om zijn ronde te maken door de 2 plassen en kan het dus 2-3 uur duren vooraleer ie deftig kan gefotografeerd worden Verder zijn ze nu met Europese steun aan het werken (ontbossing, afgraving) om bepaalde landschappen terug in de originele staat te brengen zodat bedreigde diersoorten er terug kunnen floreren.

MVG,

Comment

3 toppers Frank, het lange wachten is goed beloond en vastgelegd.
                                Mvg, drh

"Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

Comment

Working...
                                X