Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je standpunt vind ik wel leuk Ik zou het echter iets donkerder of lichter maken. Als het de bedoeling is dat het paard goed te zien is mag het een stuk lichter. Als je een silhouet van wou maken mag het net een tikje donkerder.
Dan nog de takken rechtsonder weghalen en ik ben tevree
Je standpunt vind ik wel leuk Ik zou het echter iets donkerder of lichter maken. Als het de bedoeling is dat het paard goed te zien is mag het een stuk lichter. Als je een silhouet van wou maken mag het net een tikje donkerder.
Mjah, ben nog maar een beginner heb eigenlijk geen ID hoe ik dat moet doen , ik zou anders de teugels ook nog wegdoen...
mee eens, maar voor de compo zou ik wel de teugels zo laten hoor.
grt,bouk.
Ik heb eventjes The GIMP losgelaten op je foto. Ik heb de bladeren rechtsonder weggehaald, en wat met de kleurlevels gespeelt. Het paard is een silhouet geworden, en de lucht ietsjes blauwer. Het is een vrij abstract geheel geworden. Sommige mensen houden daarvan, anderen niet.
Comment