Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
en dit is dan het traditionele vervoermiddel van lanzarote. ook weer zoals in mijn vorige posts een kleine greep uit het materiaal verzameld op het eiland lanzarote.
een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)
Naar mijn smaak is het inderdaad ook beter door iets verder te croppen.
Maar kleur en belichting vind ik prima.
Grtz,
Wilfried
wel naar aanleiding heb ik toch wat gecropt maar heb mijn bedenkingen om eerlijk te zijn. ergens heb ik de indruk dat hij er nu wat krap op staat maar ik wou de verhoudingen 3/2 respecteren en bovendien lukte het me niet om tot een goed resultaat te komen en de lcuht volledig weg te krijgen en het dier toch een beetje deftig in beeld te brengen. maar bij deze is dit er het resultaat van, niet tegenstaande ben ik het er wel zelf mee eens dat wanneer de lucht er niet op had gestaan in eerste instantie dat de compo veel beter was geweest
een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)
Dit is een goede foto kwa onderwerp,opbouw en belichting....
Met enkele kleine aanpassingen kan men dit beeld nog drastisch verbeteren.
Zoals ook al enkele voorgangers opmerkten,,,,zou ik de witte lucht wegclonen,,,liefst ook de boordstenen die te zien zijn achter de kameel,,,,en tenslotte de kleine witte details op de achtergrond wegwerken.
INdien dit alles is gebeurd kan men spreken van een perfecte foto die wedstrijdwaardig is.
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment