Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Re: Vogel, maar ik kan zijn naam niet terug vinden
Yep ! Hele mooie reeks - één van je beste (tot nu toe)
Netjes binnen het kader, helder licht, maar schaduwen zijn nog leesbaar, scherp en mooie achtergrond. Eén is mijn favoriet : leuke houding van het vogeltje en de diagonale lijn van de rots versterkt het beeld !
Knap werk !!!
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
- één van je beste (tot nu toe)
Knap werk !!!
Greetz, Kariboe
Ik weet het, maar dit is ook deels te wijten als je op reis bent met een gids en een groep, althans voor mij, je hebt uiteraard veel gezien, maar daar staat ook tegenover dat je weinig tijd hebt, en je kan de groep toch elke keer niet laten wachten. Misschien was hier een sigma 50-500 mm wel beter op zijn plaats geweest ipv mijn glas trulla. Maar ja, ik zoek dan ook weer een goedkoop excuus want aan mijn materiaal zal het niet liegen. Ik hoop dat ik binnen de ±3 jaar mijn toestel en lenzen onder de knie heb en dan ben ik een tevreden mens. Bijleren, bijleren en nog eens bijleren, dat is voor mij de uitdaging.
Comment