Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'
Nummer twee is voor mij de mooiste pose. Lekker scherp ook, alleen jammer dat die schuilhutten een eindje boven de grond staan. Lager standpunt was hier niet verkeerd geweest. Kun je natuurlijk niks aan doen. Ik had `m graag gemaakt.
Nummer twee is voor mij de mooiste pose. Lekker scherp ook, alleen jammer dat die schuilhutten een eindje boven de grond staan. Lager standpunt was hier niet verkeerd geweest. Kun je natuurlijk niks aan doen. Ik had `m graag gemaakt.
Richard
Hoi
Deze foto’s zijn genomen op Linkoever te Kieldrecht vanuit de auto.
Ik heb geprobeerd om langs de achterkant van de auto een lagerstandpunt te krijgen.
Maar hij had dat sneller gezien dan ik kon afdrukken, en de vogel was gevlogen.
Groetjes Chris EOS 1D mk III + EF 24-105mm F4 L IS USM, Canon EF 100-400 is usm, Canon EF 500 F4 CanonTC 1.4 Mijn website
Comment