Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: Geen kat om zonder handschoenen aan te pakken!
Wel, dit is de kat van een kameraad van mij. Het is een hele mooie kat, maar een echt krapuul
@Hexagon Wel, je vraagt dit waarschijnlijk door het kleurverschil kop-lijf-staart? Met die hitte (en de onvoorstelbaar vele knopen in de (lange) haren) hadden ze het haar van het lijf afgeschoren. Want dit alle dagen kammen is onbegonnen werk bij dit beestje, iets te agressief dan
Jawel, die leiband gaat er wel eens af, maar ook hier weer, als hij het zelf toelaat
Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon
Ik vroeg dit omdat ik de kat nogal blauw is.Naar mijn mening zijn deze katten grijs/wit.
Ik twijfel dan ook sterk aan de kleur.
Je hebt gelijk hoor, hij is grijs (kop en staart) en het lichaam is meer wit. Maar zoals bouk zei, het is een beetje door de laagstaande zon dat de kleuren anders zijn, of zou de witbalans echt verkeerd zijn?
Ik heb het blauw even weggehaald,het lijkt mij zo natuurlijker.
Het is maar even snel een voorbeeld.
Als je het niet leuk vindt haal ik hem weer weg.
En de instellingen, het zou kunnen.
@Hexagon: laat deze maar staan, hij is stukken beter
Alleen zou ik wel willen vragen hoe je dit opgelost hebt (ben zo goed als photoshop-(en dergelijke)leek).
Normaal neem ik alle foto's in raw, en dan weet ik wel hoe ik de witbalans kan bijregelen. Maar bij een jpeg heb ik daar niet zo dadelijk een idee van.
Comment