Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Geef mij maar de heerlijke compo en de scherpte van de eerste
De tweede is te weinig scherp en het flitslicht (?!) maakt de sfeer een beetje onaangenaam...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Geef mij maar de heerlijke compo en de scherpte van de eerste
De tweede is te weinig scherp en het flitslicht (?!) maakt de sfeer een beetje onaangenaam...
Greetz, Kariboe
Fabienne en Koen, ik wil dat toch effe toelichten en dus echt niet als excuus aandragen. ( ik ben blij met elke vorm van commentaar)
Bij de eerste heb ik bewust voor deze crop gekozen omdat ik eens wat anders wilde dan het "standaardplaatje", bij de tweede ontbreekt idd scherpte en moest ik flitsen omdat die aapjes steeds erg vlug heen en weer rennen en dat onder en in de schaduw van de bomen.
Ik vond het tafereeltje echt zo leuk om het toch op de plaat te zetten.
Jan, ik ken dat plekje waar die aapjes zitten
Na 1 oktober ga ik het daar ook nog eens wagen, maar ik ben ervan overtuigd dat het daar heel moeilijk is om een scherp beeld en een mooie compo in één plaatje te schieten.
Ik vond het tafereeltje echt zo leuk om het toch op de plaat te zetten.
En dat is je goede recht
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
De eerste is knap, uitstekende scherpte waar ze hoort te zijn en door de DOF de snavel mooi los van de vleugel
De tweede een mooie compo maar wat wollig, maar dat wist je dus al.
De eerste is knap, uitstekende scherpte waar ze hoort te zijn en door de DOF de snavel mooi los van de vleugel
De tweede een mooie compo maar wat wollig, maar dat wist je dus al.
Comment