Valt niet mee om van deze grote beesten een leuke comp te maken.
Hehe, zeer herkenbaar - ik heb dat met koeien en paarden ook !!! Ge hebt zo van die beesten...
Ik vind dat je het goed hebt opgelost
Wat mij nog meer bevalt is de manier waarop je blijkbaar in staat bent foto's, geschoten met hard zonlicht, op dergelijke wijze te gaan bewerken dat ze toch helder, behoorlijk zacht en kleurrijk presenteren. Dat alleen is waard. Vooral als je de meeste foto's op het forum van de laatste dagen bekijkt...
Knap werk dus, Max !!!
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Hehe, zeer herkenbaar - ik heb dat met koeien en paarden ook !!! Ge hebt zo van die beesten...
Wat mij nog meer bevalt is de manier waarop je blijkbaar in staat bent foto's, geschoten met hard zonlicht, op dergelijke wijze te gaan bewerken dat ze toch helder, behoorlijk zacht en kleurrijk presenteren. Dat alleen is waard. Vooral als je de meeste foto's op het forum van de laatste dagen bekijkt...
Knap werk dus, Max !!!
Greetz, Kariboe
Inderdaad. Kon ik dat ook maar. De sitautie aldaar ken ik maar al te goed, en ik was er de dag daarna met vergelijkbaar weer. Met mijn foto's wil het maar niet lukken...
Goed gedaan MadMax
Inderdaad. Kon ik dat ook maar. De sitautie aldaar ken ik maar al te goed, en ik was er de dag daarna met vergelijkbaar weer. Met mijn foto's wil het maar niet lukken...
Goed gedaan MadMax
Dank je wel
Je zet je cam op spotmeting, richt op het wit, drukt op sterretje (of FEL) om de belichting vast te zetten, en maakt de comp
Foto is nagenoeg niet bewerkt.
Je zet je cam op spotmeting, richt op het wit, drukt op sterretje (of FEL) om de belichting vast te zetten, en maakt de comp
Foto is nagenoeg niet bewerkt.
Ik heb geen spotmeting
het zal ook wel aan de achtergrond liggen. Die bij mij zijn vrijwel allemaal erg donker.
Knap werk dus, Max !!!
Greetz, Kariboe
Ben het volledig eens met de "Liggende dierenvriend"
Comment