Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hier is geen foto scherp (verre van zelfs)
Bij 2 wordt dit natuurlijk, goed gemaakt door het effekt, dit is een speciale foto Maar je biedt een reeks aan en krijgt daarvoor 4 sterren, onterecht IMO. Begrijp me niet verkeerd, maar ik zie 1 en 3 heel erg onscherp. En dat is in dit soort fotografie toch wel essentieel dacht ik.
Hier is geen foto scherp (verre van zelfs)
Bij 2 wordt dit natuurlijk, goed gemaakt door het effekt, dit is een speciale foto Maar je biedt een reeks aan en krijgt daarvoor 4 sterren, onterecht IMO. Begrijp me niet verkeerd, maar ik zie 1 en 3 heel erg onscherp. En dat is in dit soort fotografie toch wel essentieel dacht ik.
Ik volg volkomen... Dit zouden stuk voor stuk prachtige foto's kunnen zijn, maar ze missen elke vorm van scherpte. Erg jammer !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ik volg volkomen... Dit zouden stuk voor stuk prachtige foto's kunnen zijn, maar ze missen elke vorm van scherpte. Erg jammer !
Greetz, Kariboe
Vind ik ook. Zeker gezien de vele scherpe foto's van ijsvogels die hier onlangs voorbij zijn gekomen, valt het des te meer op dat deze die scherpte missen. Allen de tweede is bijzonder met de kring van wegvliegende druppels. Daarvoor mijn complimenten
Merk dat bij m'n BD-sizer de 'sharpen' functie uitstond, dus daarom was de scherpte van de foto's weg bij het resizen.
Daarom de eerste nog eens over gedaan.
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'
Wat is de oorzaak van de 'lichtgevende sliertjes' rond de takken ?
(duidelijkste op de eerste foto aan de onderkant ter hoogte van de pootjes)
Komt dit door de beweging van de camera ?
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison like.no.other
Comment