Die tweede net "startensklaar"...heel scherp weergegeven...
off topic: prettige kennismaking , spijtig dat ik niet kon blijven voor het eten... waarschijnlijk aan sommige reacties (Kariboe) te zien nog een plezante avond geweest ....
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Ja, ook hier veel respect voor 2 en 3 !!!
Scherp en lekker sterk binnen het kader, mooie compo. Sterk werk.
Om het rozige en de enorme keelholte bij het derde beeld te accentueren zou je eens kunnen proberen alles te verdonkeren wat niet roze is. Ik vermoed een sterker beeld... Just my stupid thoughts...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ja, ook hier veel respect voor 2 en 3 !!!
Scherp en lekker sterk binnen het kader, mooie compo. Sterk werk.
Om het rozige en de enorme keelholte bij het derde beeld te accentueren zou je eens kunnen proberen alles te verdonkeren wat niet roze is. Ik vermoed een sterker beeld... Just my stupid thoughts...
Greetz, Kariboe
Als ik vijf minuten tijd heb, dan begin ik er beslist eens aan. L.Neefs
Kariboe, bovenstaande in acht genomen, zal ik dit zeker proberen. Men is nooit te oud om te leren en zeker van een kunstenaar zoals jij
Comment