Na een sombere, troosteloze periode hadden de eerste zonnestralen blijkbaar hun effect....gezien in Sint Martens Latem....pril "uilengeluk"....tijdens een geslaagde SD!
Tja, ik bekijk die foto's met gemengde gevoelens. 't Is zowat als het privébezoek in de gevangenis, met dat verschil dat deze vogels niets verkeerd gedaan hebben. Die lederen bandjes om de poot zeggen genoeg.
Maar.. dit doet geen afbreuk aan de knappe fotografie.
Tja, ik bekijk die foto's met gemengde gevoelens. 't Is zowat als het privébezoek in de gevangenis, met dat verschil dat deze vogels niets verkeerd gedaan hebben. Die lederen bandjes om de poot zeggen genoeg.
Maar.. dit doet geen afbreuk aan de knappe fotografie.
't Is niet alleen een geslaagde SD precies,maar deze foto's zijn ook meer dan geslaagd.
Er waren precies veel uilen bij in Sint Martens Latem......allé buiten die mannen van BD dan hé.
't Is niet alleen een geslaagde SD precies,maar deze foto's zijn ook meer dan geslaagd.
Er waren precies veel uilen bij in Sint Martens Latem......allé buiten die mannen van BD dan hé.
Hehe Cois, ge weet niet hoe dicht ge bij de waarheid zit
Aquarius, knap vastgelegd !
Het lijkt een dankbaar onderwerp, het lijkt makkelijk om te schieten - wel niets is minder waar. Heel moeilijk om die "hukkelpukken" mooi gekadreerd binnen het kader te krijgen.
Zeer geslaagd vind ik
Groetjes, Koen
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment