Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik heb een update geplaatst. De foto was inderdaad wat te donker als ik keek als het licht hier aan was. Ik bewerk mijn foto's meestal als het donker is daarmee misschien.
De up oogt fris en scherp maar de compo kon heel wat beter ...
De bloemen staan bijna boven tegen de rand geplakt terwijl er dan nog vrij lange stelen aan zitten en bovendien is er onderaan zelfs een stuk nietszeggende vervaging dat nog heel wat groter is dan de vrije ruimte boven de bloemen.
Het bovenste vierkant alleen met dan liefst zelfs iets meer ruimte bovenaan zou stukken beter ogen vind ik
De up oogt fris en scherp maar de compo kon heel wat beter ...
De bloemen staan bijna boven tegen de rand geplakt terwijl er dan nog vrij lange stelen aan zitten en bovendien is er onderaan zelfs een stuk nietszeggende vervaging dat nog heel wat groter is dan de vrije ruimte boven de bloemen.
Het bovenste vierkant alleen met dan liefst zelfs iets meer ruimte bovenaan zou stukken beter ogen vind ik
Ik denk dat er wat uitleg nodig is. De bloemen zijn eigenlijk een macro-opname. De onderkant van de steel van de bloemen staan in de mist. Het was die morgen een zeer laag hangende mist. Voor mij maakt het vooral speciaal dat er er zo een laag hangende mist was ,
Dat maakt het nog specialer dat ik niet heb moeten vervagen. Ik zal je de originele foto sturen. dan kan je zien wat ik deboel
Wel leuk voor u dat je dat "fenomeen" wil vastleggen.
Mijn positief bedoelde reactie ivm de compo houdt stand voor het getoonde beeld ! Wat ook de oorzaak van die vervaging mag zijn ...
Zonnedauw is een plantje, je zal wel ochtenddauw bedoeld hebben ...
Wel leuk voor u dat je dat "fenomeen" wil vastleggen.
Mijn positief bedoelde reactie ivm de compo houdt stand voor het getoonde beeld ! Wat ook de oorzaak van die vervaging mag zijn ...
Zonnedauw is een plantje, je zal wel ochtenddauw bedoeld hebben ...
Comment