Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enkele dagen geleden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Enkele dagen geleden

    DSCF3678 - kopie by Jozef DE Ryck, on Flickr
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

  • #2
    Mooi maar blijf een beetje op mij honger zitten wat de donker voorgrond betreft...?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Ik volg en het lijkt me ook niet echt scherp.

      mvg
      nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

      Comment


      • #4
        bedankt bouk !!! jeevanhoof veelstorm en voorbijvliegende wolken (en foto is niet bewerkt zoals gewoonlijk)recht uit de Fuji X-Pro 2 grts Jozef
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

        Comment


        • #5
          Eigenlijk best leuk moment. Heerlijke lucht !
          Maar de onscherpte in de wolken (waarschijnlijk te lange sluitertijd voor de snelheid van de wolken?) moet ofwel scherper ofwel veel meer onscherp. Nu is het een beetje tussen 'hangen en wurgen'...
          Er is ook helemaal niets mis met een zwarte voorgrond (silhouetten zijn altijd leuk!) maar hier missen ze wat vorm en kracht. Zoiets als de prachtige boom in het midden van je silhouet.
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment


          • #6
            Het kan niet elke dag raak zijn met de perfecte foto voor in de HOF. Dat is voor iedereen zo ben ik bang, maar we proberen wel allemaal en dat is het belangrijkste.
            Ik heb er in het verleden enkele keren in gestaan. Sinds ik kanker heb ben ik begonnen met oude hobby's terug op te pikken. in die tijd was ik hier nog bekend onder de nickname Martijn1980 maar ik heb totaal geen idee meer van login of password dus heb ik maar een nieuwe acount aangemaakt met mijn tweede voornaam.

            bij deze dus groeten van Martijn en veel succes!

            Comment

            Working...
            X