deze foto is genomen op einde van bezoek aan trainworld ..
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Trainworld 2
Collapse
X
-
-
Mooi maar past niet op mijn scherm...?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
- Likes 1
-
- Likes 1
Comment
-
-
Knap hoor en ZW zoals vroeger !!! grts JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
- Likes 1
Comment
-
-
Heel mooi deze, tip ter verbetering: volledig symmetrisch was in dit geval nog beter geweestZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtMooi maar past niet op mijn scherm...?
grt,bouk.
vind wat ik kan zien wel knap
maar de grootte van een afbeeld,
als je moet scrollen, vind ik moeilijk om het volledige beeld te beoordelen
maar ieder wel zijn mening en goesting hoorGROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
- Likes 1
Comment
-
-
knappe zwart wit omzetting, mooie symmetrie en compo!!
hij mag van mij nog wat meer "punch" krijgen, door er wat meer contrast in te stoppen, zwart wat donkerder maken bv. en een vignetje erop zou de aandacht nog meer leiden naar de trap achteraan, waardoor je meer in de foot wordt "getrokken".
foto met potentieel in ieder geval!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk berichtknappe zwart wit omzetting, mooie symmetrie en compo!!
hij mag van mij nog wat meer "punch" krijgen, door er wat meer contrast in te stoppen, zwart wat donkerder maken bv. en een vignetje erop zou de aandacht nog meer leiden naar de trap achteraan, waardoor je meer in de foot wordt "getrokken".
foto met potentieel in ieder geval!
Comment
-
-
knappe opname en passende afwerking.
ik denk dat we bij het inzenden van de beelden ons moeten bezinnen over hun grootte, zoals dit vroeger het geval was : het is pas na enkele kliks dat het beeld passend op het scherm verschijnt. Vroeger moest je klikken om het beeld groter te zien te krijgen. Wat makkelijker was.
Voordeel nu is wel dat de beelden scherpen op het scherm verschijnen.
mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
- Likes 1
Comment
-
Ik denk dat dit beeld nog sterker zou zijn indien het ook "perfect" symmetrisch zou zijn geweest... en mits een kleine aanpassing in camerastandpunt was dit, imho, mogelijk geweest...."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk berichtIk denk dat dit beeld nog sterker zou zijn indien het ook "perfect" symmetrisch zou zijn geweest... en mits een kleine aanpassing in camerastandpunt was dit, imho, mogelijk geweest....
Comment
Comment