Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oosterstaketsel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oosterstaketsel



  • #2
    Mooi en een heerlijke compo.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Heel knappe compo richting appartementen - maar de oranje reddingsband had toch beter vermeden worden op die plaats lijkt me (2 stappen vooruit ?)
      Leuk dat je schaduw er ook op staat
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Ik vind het juist knap dat orange in je compo !!! grts Jozef
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

        Comment


        • #5
          Mooi beeld en die boei…… ik weet het niet zo. Langs de ene kant is het beeld zo wat druk, langs de andere kant is het ook een leuke toets in de foto
          Zo veel mensen, zoveel meningen
          Groetjes Francine

          Comment


          • #6
            Bedankt voor de feedback.
            Wat die boei betreft weet ik het zelf nog niet helemaal. Enerzijds vind ik wel dat het erbij past, maar zonder zou het ook wel een mooie foto zijn.

            Comment


            • #7
              Voor mij vraagt die boei zoveel aandacht dat ze het anders toch leuke totaalbeeld niet ondersteunt, eerder integendeel ! Leuke selfie
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                mooie inleiding op het staketsel gevonden naar de appartementen, mooie textuur in het hout ook.
                ik denk dat ik liever de appartementen langs links helemaal in beeld had gezien, nu worden die onderbroken door de boei. maw, als je de boei aan de linkerkant van de gebouwen had kunnen nemen, had je meer diepte werking gehad denk ik, met aan eht einde ervan de rode boei.
                persoonlijk zie ik ook neit zo graag mn eigen schaduw op de foto, altijd een aandachtpunt met de zon achter je, tenzij het de bedoeling is uiteraard
                de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                Comment


                • #9
                  mooie foto goed in beeld scherp e.d. alleen vind ik het spijtig van je schaduw

                  Comment

                  Working...
                  X