Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
(Un)Locked
Collapse
X
-
-
Re: (Un)Locked
mooi lijnen- en kleurenspel. Weinig afwijking van de perfecte vertikale en horizontale
als je echt een reactie wil : misschien had je beter alle kastjes toe gedaan en slechts 1 opengelaten ? Of alles toe en enkele ostentatief open ? (gelet op de titel)mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Oorspronkelijk geplaatst door fena Bekijk berichtDoordat de deurtjes dicht en klein beetje open zijn, komt er beweging in de foto, en paar deurtjes verder open, doorbreken de eentonigheid , kortom ik vind het een leuke fotoHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fena Bekijk berichtDoordat de deurtjes dicht en klein beetje open zijn, komt er beweging in de foto, en paar deurtjes verder open, doorbreken de eentonigheid , kortom ik vind het een leuke fotoKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
doet het alijtd goed zo'n patronen, ook hier dus weer
ik zou de boven en onderkant een heel kjlein beetje afsnijden zodat je het einde van de kast niet ziet, dat geeft imho een idee van "oneindigheid" in de foto, nu zie je nog net een stukje gordijn en ramen en zo. vraag is dan wat je doet met dat ene open kastje vanboven, want dan moet je daar ook een stukje afsnijden wat niet mooi is. daarom zou ik dat kastje sluiten zodat je die keuze niet moet maken.
ik zou ook maar 1 kastje open laten en dan liefst op een sterk punt waar je oog dan naar getrokken wordt, dus bv. dat ene grijze 3e van rechts 2e van boven.de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
-
Vind het een goeie opname.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk berichtdoet het alijtd goed zo'n patronen, ook hier dus weer
ik zou de boven en onderkant een heel kjlein beetje afsnijden zodat je het einde van de kast niet ziet, dat geeft imho een idee van "oneindigheid" in de foto, nu zie je nog net een stukje gordijn en ramen en zo. vraag is dan wat je doet met dat ene open kastje vanboven, want dan moet je daar ook een stukje afsnijden wat niet mooi is. daarom zou ik dat kastje sluiten zodat je die keuze niet moet maken.
ik zou ook maar 1 kastje open laten en dan liefst op een sterk punt waar je oog dan naar getrokken wordt, dus bv. dat ene grijze 3e van rechts 2e van boven.
Maar dat is muggenziften. Dit is een mooie foto.
den_beireNikon Z7ii - NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S - NIKKOR Z 85mm f/1.8
Don't lead me into temptation, I can find the way myself.
Comment
-
-
Comment