Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
een beetje zoals de Op-Art in de jaren 60.
Ik zou ook de setup eens proberen in portret stand met minder glazen.
YMMV
Dit lijkt me een zeer goede tip, het onderwerp zal wat rustiger worden - en dan moet ChristopheC niet naar de dokter !
Heel goede poging, zie er toekomst in
hele mooie lijnen, vind het een heel geslaagd idee en uitwerking leuk ook dat elk glas anders gevuld is!
kleine opmerking, het papier wat is vooraan wat golvend waardoor de lijnen niet perfect doorlopen, dat breekt het verhaal een beetje. dus eerst het papier strijken denk ik ;-)
zoals aangegeven, zijn er waarschijnlijk nog 500 variaties op dit thema mogelijk, ik zou zeggen een aantal uitproberen en zien wat het beste werkt op foto, want dat valt niet meteen te voorspellen.
misschien dat je eens een symmetrishe opstelling moet proberen waar het minst gevulde glas in het midden staat en daarnaast glazen die even vol zijn (maar iets voller dan het middenste). just a thought ;-)
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
mooi gedaan, voorgrond wat lichter geeft diepte
ook heel leuk te lezen hoe een ieder met dit idee naar eigen inzicht aan de slag denkt te gaan, doen!
ben benieuwd naar alle variaties hierop
Het tweede glas van links is iets kleiner (mijn intern autistje fluisterde dat in mijn oor)
Neen, serieus een knap effect. Mijn gedacht zou zijn om de achtergrond te laten doorlopen en de bodem van de glazen er niet op te zetten. Zodat je eigenlijk enkel glazen cilinders ziet. Maar zoals al gezegd, veel variaties mogelijk. Gekleurd water?
Comment