Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Akkoord met de gedane opmerkingen. Mag ik er jullie op wijzen dat dit geen model of studio opname is, maar straatfotografie waar men moet handelen want een seconde nadien is de pose al verdwenen.
Mvg Suske
Akkoord met de gedane opmerkingen. Mag ik er jullie op wijzen dat dit geen model of studio opname is, maar straatfotografie waar men moet handelen want een seconde nadien is de pose al verdwenen.
Mvg Suske
Ik weet ook wel dat je heel weinig controle en heel weinig reactietijd hebt bij straatfotografie. Het is natuurlijk gemakkelijk gezegd vanachter ons scherm, terwijl je misschien heel weinig tijd had of, geen bewegingsruimte langs links. Bij bijna iedere straatfoto zal er wel ergens een minpuntje te vinden zijn. Maar door opbouwende kritiek kan je de volgende keer misschien nog intuïtiever en sneller handelen en het juiste standpunt innemen.
Mvg Suske
Feit daarom je ook zeer selectief moet zijn in deze tak van fotografie... Naar mijn mening is 120mm te groot voor straatfotografie. Draai een 35mm of een 50mm op je camera en ga mee op in het volk ;-)
Deze foto is voor mij niet zo goed omdat er te weinig scherpdiepte is... En titel is niet passend ;-)
Comment