Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eenzame voetganger
Collapse
X
-
-
Re: Eenzame voetganger
Eigenlijk best mooi, beetje jammer van die domme gele paal (en de vignettering hoefde voor mij ook niet).
Beetje apart met die vrouw precies in het midden, maar een beetje zondigen tegen de "algemene regels" kan meestal geen kwaad."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
-
deze foto zou net al z'n kracht verliezen als de paal niet in het midden zou staan. de vignettering heeft toegevoegde waarde.
als de HOF nog enig zelfrespect heeft, moet deze er zeker in. of misschien is het een grotere eer er niet in te staanVoor de lol.
Comment
-
die gele paal weg en je hebt een super plaat!!!!!!!
Comment
-
-
-
-
Echt zonde van die paal natuurlijk maar voor de rest prima vastgelegd
Sommige locatie maken de foto, dat is hier het geval
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtKnap beeld
De hoeklijn gebouw/trottoir staat een klein beetje gebogen denk ik
Peter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtKnap beeld
De hoeklijn gebouw/trottoir staat een klein beetje gebogen denk ik
Peter
Het gekleurde paneel om het gebouw op te fleuren staat volgens mij waterpas, maar het voetpad is lichtjes hellend.
En net dat voetpad heb ik als horizon ingesteld op de foto. Zoniet was het voetpad scheef en zou er daar kritiek op zijn.
Nu, als je wat meer naar links de foto zou nemen, dan valt het nog meer op.
Dat gekleurde paneel is nog enkele malen breder dan hier op de foto, in het echt valt het nog meer op dat het scheef is. Het hangt er enkel tijdelijk omdat men het gebouw aan het renoveren is.
Nu goed... Het is hoe het is. Ik heb besloten het niet recht te trekken om de foto op te smukken. Wou je het anders zien, dan had men het paneel maar scheef moeten monteren op de muur.
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtEcht zonde van die paal natuurlijk maar voor de rest prima vastgelegd.
Maar dan vond ik dat ik iets mistte in mijn beeld, namelijk de paal.
De paal is net de locatie waar de mensen moeten samenkomen, om de bus te nemen. Die paal heeft zijn nut in dit straatbeeld.
En ja, ik kan die ook wel wegphotoshoppen (in mijn geval met Gimp), maar dan toon ik geen reëel beeld meer van die locatie.
Een fotomodel opsmukken om de puistjes weg te werken vind ik nog ok, maar hier registreer ik de straat hoe ze eruit ziet.
Comment
-
-
- 4 februari 2016
-
Paal is goed. Misschien dat je de dame een metertje verder had moeten laten lopen. Goeie foto. Zo eentje waarvan je denkt: Is dat nou echt of gephotoshopped?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk berichtDe muur was nog heel wat breder, ik kon op een andere plaats de muur vastleggen zonder de paal.
Maar dan vond ik dat ik iets mistte in mijn beeld, namelijk de paal.
De paal is net de locatie waar de mensen moeten samenkomen, om de bus te nemen. Die paal heeft zijn nut in dit straatbeeld.
En ja, ik kan die ook wel wegphotoshoppen (in mijn geval met Gimp), maar dan toon ik geen reëel beeld meer van die locatie.
Een fotomodel opsmukken om de puistjes weg te werken vind ik nog ok, maar hier registreer ik de straat hoe ze eruit ziet.
Maar ik vind het spijtig dat de paal net uit haar rug lijkt te komen
Op deze manier lijkt het alsof ze de paal met zich meedraagt, begrijp je wat ik wil zeggen
Als er meer ruimte geweest was tussen haar en de paal was dat volgens mij beter geweest.
Maar zoals je kunt lezen heeft ieder z'n smaak, gelukkig maar hé
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment