Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eenzame voetganger

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eenzame voetganger

Re: Eenzame voetganger

Eigenlijk best mooi, beetje jammer van die domme gele paal (en de vignettering hoefde voor mij ook niet).
    Beetje apart met die vrouw precies in het midden, maar een beetje zondigen tegen de "algemene regels" kan meestal geen kwaad.
    "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

deze foto zou net al z'n kracht verliezen als de paal niet in het midden zou staan. de vignettering heeft toegevoegde waarde.

als de HOF nog enig zelfrespect heeft, moet deze er zeker in. of misschien is het een grotere eer er niet in te staan
      Voor de lol.

Comment

die gele paal weg en je hebt een super plaat!!!!!!!

Comment

Gave foto!
          http://www.smuttynose.nl

Comment

Het nietige van de mens wordt hier weer eens verbeeld. Mooi !
            vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Knap beeld
              De hoeklijn gebouw/trottoir staat een klein beetje gebogen denk ik
              Peter
              mijn website : klik

Comment

Echt zonde van die paal natuurlijk maar voor de rest prima vastgelegd
                Sommige locatie maken de foto, dat is hier het geval

grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                  Knap beeld
                  Peter
                  Ik volg.

Comment

de paal is essentieel.
                    Voor de lol.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                      Knap beeld
                      Peter
                      Ja, da's een feit.
                      Het gekleurde paneel om het gebouw op te fleuren staat volgens mij waterpas, maar het voetpad is lichtjes hellend.
                      En net dat voetpad heb ik als horizon ingesteld op de foto. Zoniet was het voetpad scheef en zou er daar kritiek op zijn.

Nu, als je wat meer naar links de foto zou nemen, dan valt het nog meer op.
                      Dat gekleurde paneel is nog enkele malen breder dan hier op de foto, in het echt valt het nog meer op dat het scheef is. Het hangt er enkel tijdelijk omdat men het gebouw aan het renoveren is.

Nu goed... Het is hoe het is. Ik heb besloten het niet recht te trekken om de foto op te smukken. Wou je het anders zien, dan had men het paneel maar scheef moeten monteren op de muur.

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                      Echt zonde van die paal natuurlijk maar voor de rest prima vastgelegd.
                      De muur was nog heel wat breder, ik kon op een andere plaats de muur vastleggen zonder de paal.
                      Maar dan vond ik dat ik iets mistte in mijn beeld, namelijk de paal.
                      De paal is net de locatie waar de mensen moeten samenkomen, om de bus te nemen. Die paal heeft zijn nut in dit straatbeeld.

En ja, ik kan die ook wel wegphotoshoppen (in mijn geval met Gimp), maar dan toon ik geen reëel beeld meer van die locatie.
                      Een fotomodel opsmukken om de puistjes weg te werken vind ik nog ok, maar hier registreer ik de straat hoe ze eruit ziet.

Comment

Paal is goed. Misschien dat je de dame een metertje verder had moeten laten lopen. Goeie foto. Zo eentje waarvan je denkt: Is dat nou echt of gephotoshopped?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                          De muur was nog heel wat breder, ik kon op een andere plaats de muur vastleggen zonder de paal.
                          Maar dan vond ik dat ik iets mistte in mijn beeld, namelijk de paal.
                          De paal is net de locatie waar de mensen moeten samenkomen, om de bus te nemen. Die paal heeft zijn nut in dit straatbeeld.

En ja, ik kan die ook wel wegphotoshoppen (in mijn geval met Gimp), maar dan toon ik geen reëel beeld meer van die locatie.
                          Een fotomodel opsmukken om de puistjes weg te werken vind ik nog ok, maar hier registreer ik de straat hoe ze eruit ziet.
                          Ja ik begrijp best wat je wilt zeggen hoor en de paal kan zeker blijven staan
                          Maar ik vind het spijtig dat de paal net uit haar rug lijkt te komen
                          Op deze manier lijkt het alsof ze de paal met zich meedraagt, begrijp je wat ik wil zeggen
                          Als er meer ruimte geweest was tussen haar en de paal was dat volgens mij beter geweest.
                          Maar zoals je kunt lezen heeft ieder z'n smaak, gelukkig maar hé

grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Kan me aansluiten bij elke positieve commentaar, alhoewel persoonlijk de persoon iets meer naar rechts had geplaatst zodat hij dan meer ruimte heeft om in te stappen.
                            Mvg Suske

Comment

Mooi, het enige dat mij wat stoort is dat het hoofd van de persoon tegen dat rode vlak aan staat, in een helder vlak was dat iets beter uitgekomen.
                              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                              X