Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een foto uit 2 delen en voor mij werkt de combinatie(of de compo) niet echt. Het is een beetje half-half.
Denk dat je uit het deel met de reflecties wel meer kunt halen en ook met het gebouw kan je alle kanten uit.
Volg vorige bedenking.
Ik ken daar de omstandigheden niet maar ik denk dat ik toch een paar stappen links-achteruit zou hebben gezet, opdat de sokkel van Jan Breydel en Pieter de Coninck er toch helemaal zou opgestaan hebben. Je zou dan ook een mooiere doorkijk hebben gekregen naar het gebouw denk ik én je zou ook meer van dat "spiegelpaleis" hebben met vermoedelijk nog interessantere reflecties (mss ook een lager standpunt zodat je méér dan overwegend lucht te zien krijgt in de reflectie ).
Iets waar je ook best op let is of je foto wel recht staat (helt nu wat over naar rechts).
Naar mijn mening zit je exif wel goed, als je een statief had, dan zou ik wel veel langer belicht hebben teneinde de ISO naar beneden te halen én de storende personen weg te krijgen (tja, die die daar op de sokkel zitten zullen er natuurlijk wel op staan). Nu ja, veel hangt af van de omstandigheden en van wat jij zelf als fotograaf wil bereiken en/of laten zien.
Ik was er toen niet, ken dus ook de sfeer niet, ...
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Bedankt voor de reactie, aan het achteruit gaan heb ik nog wat werk ik zit er soms te dicht op, statief had ik toen niet bij maar dat was een goede aanvulling geweest, maar ook daarvan hebben we geleerd om het altijd mee te nemen.
Comment