Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Leuk gegeven om met een drieluikje te werken.
Weet niet als deze 3 beelden allemaal van één en hetzelfde gebouw zijn. Is natuurlijk geen vereiste hoor
Vind het ok dat het middelste beeld wat abstracter is en dat er behoorlijk wat " vrije ruimte " is in dit totaal beeld. Hierdoor ontstaat in het midden van het drieluik een rustpunt. Heb wel wat last met de lijnrichting in 1 en 3. Doordat bij 1 de hoofdlijn verticaal loopt en bij 3 de hoofdlijn bijna horizontaal, ontstaant op die manier voor mij persoonlijk wat onrust. Vermoed, dat mocht bij 3 de hoofdlijn ook de verticale richting uitgaan, het geheel wat rustigere zou zijn. Nu, is maar mijn persoonlijk aanvoelen hierbij.
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Na het plaatsen van de update, een zeer mooi verzorgd drieluik, alles klopt nu !
Mvg Katrien
Om heel eerlijk te zijn...
Ik ben zelf geen liefhebber van de update...
Bij de 2rechte lijnen zou ik zelf een zekere symmetrie verwachten en dat is er niet.
Tegenover versie1 is verticaal/horizontaal/ schuin.
Ok in update staat het ook nog schuin maar de hoofdlijn zou nu imo recht moeten zijn om het rustiger te maken. Maar dat komt dan weer niet naturel over zoals nr 1.
Comment