Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eventjes wegdromen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eventjes wegdromen

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Doet inderdaad dromen en verlangen naar vakantie.... maar ik moet gelukkig maar een weekje meer wachten .

Misschien had je een stapje achteruit kunnen doen, zodat je rechts ook nog wat van de grotwand in beeld kreeg ?
    En links zou ik de foto een klein stukje uitbreiden (canvas vergroten) en opvullen met het 'zwart' zodat de opening dan niet vlak of net buiten de rand komt zoals nu.
    Hey Djivan,

Awel, ik vind jou resultaat nog MACHTIG! Je mag die link laten staan. Het is wel een beetje een loopje nemen met de werkelijkheid maar het zo in elkaar gestoken dat het nog een mooi beeld heeft opgeleverd! Zover zit ik nog niet in de nabewerking...maar ik ben me wel van bewust dat nabewerking steeds belangrijker wordt in de digitale fotografie. Vind het wel keileuk dat je eens mee gespeeld hebt met deze foto...

Ook aan iedereen bedankt om de foto te bekijken en iets bij te vermelden. Ik zit nog in een "leer"proces. Er mag dus kritiek zijn zolang ze maar opbouwend is. Leuk om meerdere meningen te horen.

Groetjes
    Peter

Comment

Re: Eventjes wegdromen

Bij deze foto krijg ik ook zin in vakantie. Warm land, leuk strand met een cocktailtje derbij!
      Heel mooie foto, geslaagd!
      - 10 000 luchtballonnen kleuren de horizon.

Comment

Working...
      X