Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Keep

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Keep

    Foto gemaakt in de comfortabele vogelkijkhut van Marc, een kennis iets wat ten zuiden van ons in Wallonië, aangebracht door Eddy.

    f6.3 s 1/60 ISO1250 600mm



    mvg

  • #2
    Re: Keep

    Prima. Mooie kleuren, mooi frontaal met een leuke blik, en die wazige omgeving zie ik wel graag.

    Comment


    • #3
      Re: Keep

      Schitterende opname

      Mvg Yves.
      What you see is what you get

      Comment


      • #4
        Re: Keep

        Prachtige dof. :g

        Comment


        • #5
          Re: Keep

          Kan het zelf niet beter (laat dat vooraf duidelijk zijn) en zou heel erg tevreden zijn indien ik zoiets zou kunnen voorleggen...
          Naar mijn mening ligt de focus evenwel iets te ver naar achter en is de bek niet scherp zoals ik dat liever zou zien (er zit daar nu ook zo een onscherpe witte vlek op). De onscherpe achtergrond is voldoende zacht, vind het enkel wat jammer van het onscherpe gedeelte vooraan/links. Maar ja, je kunt nu eenmaal aan die keep niet vragen om even een beetje op te schuiven...
          "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

          Comment


          • #6
            Re: Keep

            Zeker een mooie opname wat mij betreft met een knappe zachte voor- en achtergrond
            Kwestie van scherpte mocht het geheel misschien iets meer hebben, ik zou persoonlijk het kopje selecteren en dat nog extra aanscherpen
            Ik denk dat je er redelijk dichtbij zat en je eigenlijk net niet voldoende dof had om alles binnen het scherptegebied te krijgen met die f6,3 op een FF
            Het kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat je volledig op het einde van je zoom gewerkt hebt, en dat is meestal niet zo'n goed idee

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Keep

              jammer van de witte vlek op 't snaveltje maar toch een héél mooie!
              vriendelijke groeten, Sien

              Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

              Comment


              • #8
                Re: Keep

                Best een mooie opname...en als ik zo de exif geg zie ...niet echt bijzonder goede lichtomstandigheden denk ik...

                Groetjes
                Freddy
                https://fredor2.wixsite.com/my-site

                Comment


                • #9
                  Re: Keep

                  Mooi Marcel, Ik kan niet beter.
                  Mvg Suske

                  Comment


                  • #10
                    Re: Keep

                    Een knappe - mooie zachte kleuren
                    Peter
                    mijn website : klik

                    Comment


                    • #11
                      Re: Keep

                      In het beperkt licht van het bos heb ik zo goed en zo kwaad het kon gefocust op de ogen!

                      mvg

                      marcel

                      Comment


                      • #12
                        Re: Keep

                        Ja, toch wel geslaagde foto! Ik neem aan dat deze daar geen minutenlang zo gezeten heeft tot jij de ideale foto getrokken had dus ideale focus. Het zijn snelle beesten die niet te voorspellen zijn, heel mooi kunnen pakken.
                        - 10 000 luchtballonnen kleuren de horizon.

                        Comment

                        Working...
                        X