Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smakelijk! + UP

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Smakelijk! + UP

Update
    Alvast bedankt voor het kijken en reacties.
    Mvg Katrien
    Last edited by Katrien1957; 23 februari 2016, 12:40.
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

Re: Smakelijk!

heel knap gedaan katrien ... enkel had ik de reflectie van de tandjes op de vork verwijdert (persoonlijk stoort het mij). Voor de rest niks op aan te merken.

Comment

Ingewikkelde constructies geraffineerd uitgevoerd en bijgewerkt. Doe zo maar verder want je hebt mijn nieuwsgierigheid gevangen en ben benieuwd naar je verdere ontwikkeling ! Naar mijn gevoelen iets te grijs in zijn totaal
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Mooi gedaan en met oog voor afwerking.
        Volg GR wat betreft de grijs, mag voor mij best iets meer contrast in en wat steviger " zwartwit " zijn.
        Wat betreft reflectie op de tanden van de vork : deze mag er zijn, want het gaat over inox of metaal. En metaal of inox dat niet blinkt of weerkaatst, klopt niet. Ik weet niet als je wat nabewerkt hebt aan die reflectie, misschien een heel klein beetje temperen, maar echt niet teveel. Kan ook te maken hebben met de omzetting naar zw dat deze reflectie ietsie pietsie teveel geworden is.
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Heel mooi, Voor mij zo laten.

Herman
          Groetjes, Herman.
          Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

Comment

Verzorgt (klassiek)beeld mooi uitgevoerd!
            vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Mooi gedaan weeral, het was ff even ogen knipperen om het jist te zien
              zoals G.R. aangeeft mag het evtl. wat pittiger, misschien door schaduwen en contrast iets op te trekken ?
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                Mooi gedaan weeral, het was ff even ogen knipperen om het jist te zien
                zoals G.R. aangeeft mag het evtl. wat pittiger, misschien door schaduwen en contrast iets op te trekken ?
                Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                Mooi gedaan en met oog voor afwerking.
                Volg GR wat betreft de grijs, mag voor mij best iets meer contrast in en wat steviger " zwartwit " zijn.
                Wat betreft reflectie op de tanden van de vork : deze mag er zijn, want het gaat over inox of metaal. En metaal of inox dat niet blinkt of weerkaatst, klopt niet. Ik weet niet als je wat nabewerkt hebt aan die reflectie, misschien een heel klein beetje temperen, maar echt niet teveel. Kan ook te maken hebben met de omzetting naar zw dat deze reflectie ietsie pietsie teveel geworden is.
                deka
                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Ingewikkelde constructies geraffineerd uitgevoerd en bijgewerkt. Doe zo maar verder want je hebt mijn nieuwsgierigheid gevangen en ben benieuwd naar je verdere ontwikkeling ! Naar mijn gevoelen iets te grijs in zijn totaal
                Oorspronkelijk geplaatst door bobobobo_2 Bekijk bericht
                heel knap gedaan katrien ... enkel had ik de reflectie van de tandjes op de vork verwijdert (persoonlijk stoort het mij). Voor de rest niks op aan te merken.
                Een update geplaatst met jullie adviezen in gedachte,bobobobo_2 de reflectie zal ik niet wegwerken want het is zoals G.R. schrijft het is toch metaal en zolang er geen storende reflectie inzit, vind ik dat ok .

G.R. deka en Frakske dat is geen omzetting dit zijn de kleuren rechtstreeks uit de camera, maar ik heb nu wel bij de update wat meer aan de schuivertjes geprutst (dit zit nog niet zo goed in mijn vingers en ben een twijfelaar op dat gebied).
                Wat de reflectie betreft deze foto is genomen op een spiegel hoogstwaarschijnlijk is die daar door ook wat scherper???? Proberen te minderen maar weet niet of het mij voldoende is gelukt!
                Alvast iedereen bedankt voor de feedback en de mooie lovende commentaar!

Mvg. Katrien
                Groetjes Katrien
                Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

Comment

Bommasien en Hemt

Hartelijk bedankt voor jullie mooie reactie!!!

Grtjs Katrien
                  Groetjes Katrien

Comment

Weer een zeer mooi verzorgd beeld;

Comment

Re: Smakelijk! + UP

Knap gedaan.
                      Grt
                      Eric

Comment

Mooi rustig plaatje

Comment

Inderdaad zoals ongeveer eerder al gezegd.
                          Je kan zeer mooi verzorgd uit een zeer onverwachte hoek komen.
                          Eigenlijk iedere keer een verrassing.

M

Comment

Iedereen bedankt voor de positieve reacties, dat heeft een stimulans om verder te doen!!!!!

Mvg Katrien
                            Groetjes Katrien

Comment

Working...
                            X