Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pas op voor de gangster!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pas op voor de gangster!

update lichter, met dank voor de reacties
    Last edited by bommasien; 22 februari 2016, 10:38.
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: Pas op voor de gangster!

leuk sien. ik denk dat hij nog net iets meer licht mocht hebben, zeker in zijn ogen. Ik had mss zijn voorste revolver niet afgesneden
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Mooi scherp, volg ivm de voorste revolver. Belichting zeg ik niks over want ken niks van portretfotografie.

Comment

Volg in de commentaren, vind het anders wel een knap portret.
        Lekker scherp, je wordt ook in de foto getrokken recht naar de bandiet zijn ogen. Ook de vierkante uitsnede vind ik hier passend.
        Voor mij in elk geval een
        "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

Prima van oogcontact. Mocht iets meer helder voor mij, nu is het aangezicht nogal aan de sombere kant.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

De gangster had er duidelijk wel zin in.
            Volg voorgangers wat betreft het gebruik van het licht. De gangster mocht wat " spannender " licht krijgen.
            Weet niet hoe je hier de belichting van de gangster gemaakt hebt of welke hulpmiddelen om te belichten je hebt. Zal een beetje daarvan afhangen of je kon gaan voor spannender licht.
            De " gangsterpose " op zich mocht misschien ook iets anders uitwerkt zijn ? Maar ja, niet iedere gangster neemt dezelfde houding aan .
            In de hals van de gangster zit wel iets vreemd ? Schaduw of iets anders ?
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
              De gangster had er duidelijk wel zin in.
              Volg voorgangers wat betreft het gebruik van het licht. De gangster mocht wat " spannender " licht krijgen.
              Weet niet hoe je hier de belichting van de gangster gemaakt hebt of welke hulpmiddelen om te belichten je hebt. Zal een beetje daarvan afhangen of je kon gaan voor spannender licht.
              De " gangsterpose " op zich mocht misschien ook iets anders uitwerkt zijn ? Maar ja, niet iedere gangster neemt dezelfde houding aan .
              In de hals van de gangster zit wel iets vreemd ? Schaduw of iets anders ?
              deka
              De pose werd door mijn 'model' zelf ingenomen, hij doet dat idd zéér graag. De hals daar heb ik geen antwoord op , kan er ook niet aan uit!Bedankt voor je reactie!
              vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Hij mag gezien worden Sien, toch graag een stoere uitdrukking op zijn gezicht.
                Mvg Suske

Comment

Onderbelicht, fout uitgesneden (kijk naar vingers en oor) en waarschijnlijk nog te hard verscherpt ook. Update is niet beter hoor...

Gr, V.
                  http://www.catchlight.be
                  Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
                  https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

Comment

Sorry Sien, maar de update is niet dat als je naar de vingers en de oren kijkt kan je heel goed zien dat je de foto bewerkt hebt.

Comment

Working...
                    X