update lichter, met dank voor de reacties
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pas op voor de gangster!
Collapse
X
-
-
Re: Pas op voor de gangster!
leuk sien. ik denk dat hij nog net iets meer licht mocht hebben, zeker in zijn ogen. Ik had mss zijn voorste revolver niet afgesnedenA7 f1.4 fuji F2 & F1.4
-
Volg in de commentaren, vind het anders wel een knap portret.
Lekker scherp, je wordt ook in de foto getrokken recht naar de bandiet zijn ogen. Ook de vierkante uitsnede vind ik hier passend.
Voor mij in elk geval een"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
De gangster had er duidelijk wel zin in.
Volg voorgangers wat betreft het gebruik van het licht. De gangster mocht wat " spannender " licht krijgen.
Weet niet hoe je hier de belichting van de gangster gemaakt hebt of welke hulpmiddelen om te belichten je hebt. Zal een beetje daarvan afhangen of je kon gaan voor spannender licht.
De " gangsterpose " op zich mocht misschien ook iets anders uitwerkt zijn ? Maar ja, niet iedere gangster neemt dezelfde houding aan .
In de hals van de gangster zit wel iets vreemd ? Schaduw of iets anders ?
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk berichtDe gangster had er duidelijk wel zin in.
Volg voorgangers wat betreft het gebruik van het licht. De gangster mocht wat " spannender " licht krijgen.
Weet niet hoe je hier de belichting van de gangster gemaakt hebt of welke hulpmiddelen om te belichten je hebt. Zal een beetje daarvan afhangen of je kon gaan voor spannender licht.
De " gangsterpose " op zich mocht misschien ook iets anders uitwerkt zijn ? Maar ja, niet iedere gangster neemt dezelfde houding aan .
In de hals van de gangster zit wel iets vreemd ? Schaduw of iets anders ?
dekavriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Onderbelicht, fout uitgesneden (kijk naar vingers en oor) en waarschijnlijk nog te hard verscherpt ook. Update is niet beter hoor...
Gr, V.http://www.catchlight.be
Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium
Comment
Comment