Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tot op de rand

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tot op de rand

Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
    hey, ik bekijk elke foto met gevoel...
    Als die naar mijn gevoel niet ok is wil ik software matig eens zien wat er aan kan gedaan worden... Een histogram word bij mij zelden bekeken.
    Maar hey als dit uw bedoeling is om deze foto zo te tonen, wie zijn wij dan om u ongelijk te geven ;-)
    Niet persoonlijk opnemen Appelboom. Ik heb me voldoende verdedigt geloof ik en iedereen heeft toch een beetje 'gelijk' is het niet ?
    @Yoeri : Dank voor je reactie. Inderdaad kan de foto lichter worden weergegeven. Als we afgaan op ons gevoel dan zijn we toch goed bezig
    En nu stoppen we deze discussie, er is nog werk aan de winkel
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Yoeri en appelboom, inderdaad jullie hebben ook gelijk. Daar gaat het niet om. Ik val jullie ook niet aan hoor. Het is gewoon interpretatie van de dingen.

Comment

hey, gasten,
        Als we dat al persoonlijk moeten nemen... Het forum is er om te praten over foto's.
        En Discussie hoort daar bij, het zou anders maar ne saaie boel zijn, als iedereen "wauw;mooi en knap" post.
        Dan kan je je foto's ook gewoon op facebook posten ;-)
        Tekst komt altijd iets botter over dan spraak. Maar ik heb hier geen enkel moment gehad dat ik mij aangevallen voelde :-)
        Dus no worry!
        En nu hou ik mijn toot :-p
        þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
        Freelance bedrijfsfotograaf
        klikerdeklik hier voor mijn website!

Comment

foto is tof, bewerking zoals andere al vermelde iets minder. lijkt op iets kant en klaar zonder het aan te passen aan de foto
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Voor mij mag hij bovenaan wat opgelicht, verder een mooie opname
            dat fietspad wordt een glijbaan met die nattigheid de late tijd, voorzichtig hé
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Bij mij komt de foto ook eerst over alsof er iets misgelopen is met de kleuren. Na het lezen van de reacties is het duidelijk geworden dat G.R het zo bedoelde en dat is zijn eigen artistiek recht. Zelf houd ik meer van een iets natuurlijkere kleuren bij landschapfoto's. Compositie is niets op aan te merken.

Mvg John
              http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Working...
              X