Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Uitgaande van één RAW bestand heb ik twee JPG's gemaakt. Eén voor de lucht en één om iets detail in de voorgrond te krijgen. Die heb ik tot een geheel gemaakt.
De lucht is idd zeer mooi maar vind dat de voorgrond mag gecropt worden tot het muurtje in de L hoek komt te vertrekken de halve persoon zou 'k ook verwijderen. Het rode dak, de koordenafsluiting en de halve persoon zijn hier teveel!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
De lucht is idd zeer mooi maar vind dat de voorgrond mag gecropt worden tot het muurtje in de L hoek komt te vertrekken de halve persoon zou 'k ook verwijderen. Het rode dak, de koordenafsluiting en de halve persoon zijn hier teveel!
Had misschien mooier geweest als je op het strand zelf was gaan staan en op de voorgrond enkel een stoel, parasol of zelfs gewoon wat lijnen in het zand had genomen. Mooie zonsondergang wel!
Comment