Uitgaande van één RAW bestand heb ik twee JPG's gemaakt. Eén voor de lucht en één om iets detail in de voorgrond te krijgen. Die heb ik tot een geheel gemaakt.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonsondergang Tenerife
Collapse
X
-
-
Re: Zonsondergang Tenerife
De lucht is idd zeer mooi maar vind dat de voorgrond mag gecropt worden tot het muurtje in de L hoek komt te vertrekken de halve persoon zou 'k ook verwijderen. Het rode dak, de koordenafsluiting en de halve persoon zijn hier teveel!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtDe lucht is idd zeer mooi maar vind dat de voorgrond mag gecropt worden tot het muurtje in de L hoek komt te vertrekken de halve persoon zou 'k ook verwijderen. Het rode dak, de koordenafsluiting en de halve persoon zijn hier teveel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtDe lucht is idd zeer mooi maar vind dat de voorgrond mag gecropt worden tot het muurtje in de L hoek komt te vertrekken de halve persoon zou 'k ook verwijderen. Het rode dak, de koordenafsluiting en de halve persoon zijn hier teveel!Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM
Comment
-
Comment