Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eerste foto's
Collapse
X
-
-
Re: Eerste foto's
Hey, welkom :-) Altijd tof om nieuwe mensen te leren kennen ;-)
Ik vermoed wel dat je tegen je voeten zal krijgen... Er zijn een paar regeltjes die je eens moet lezen ivm dit forum.
Waarvan één is dat je max 3 foto's mag posten per post, behalve in de reeksen dan.
Nuja niets wereld bedreigends
Op zich wel mooie beelden, mijn favoriet is toch de laatste. Mooi licht en mooie kleuren.
Zelf ging ik misschien wel de horizon op 1/3 of 2/3 geplaatst hebben om zo nog meer diepte te creëren.
Je mag de beelden ook iets groter posten, bv. langste zijde 1024 of 1600 pixels. Dan kan je ook meer de scherpte beoordelen.
Nu is het wat moeilijk op zo'n kleine beelden
Misschien ook handig om te doen is, je exif info (iso - sluitertijd - diafgrama ) bij de beelden te plaatsen.
Zo kunnen de mensen op het forum ook zien hoe je het beeld nam en je eventueel tip/tricks mee gevenNikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM
-
-
Re: Eerste foto's
Welkom hier, de plaatst bij uitstek om bij te leren! De eerste daar zou nog aan gesleuteld kunnen worden bv de kleur(wibalans) de tweed daar moet de horizon rechtgezet worden en de derde gaat zeker de goede kant uit! 'k ben zeker dat je hier nog heel wat gaat opsteken maar het is wel beter 1 foto te plaatsen dan krijg je meer en gerichter commentaar. Succes!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
Comment