Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Niet mee akkoord.
Het stukje voorgrond zorgt voor diepte + de muur rechts begint nu in een hoek, wat mooi meegenomen is.
De rand van de muur met de gang rechts ligt op een sterk punt. Je wordt automatisch naar dit punt geleidt door het ingenomen standpunt.
Door niet veel van de gang prijs te geven wordt je nieuwschierig naar wat er achter het hoekje te zien is.
De f19 zorgt voor een mooie ster.
Mooie foto met veel detail.
Al te vaak wordt een foto gemaakt en wordt nadien, tijdens de nabewerking gezien wat men er uit kan halen en dat is naar mijn mening eigenlijk de omgekeerde wereld. Hier heb ik het gevoel dat de fotograaf vooraf precies wist welke uitstraling de foto zou hebben als die zó gemaakt werd.
Het is uiteraard (bijna) altijd mogelijk om andere uitsnedes te maken maar in dit geval is er blijkbaar op voorhand over nagedacht, en is achteraf enkel de opname afgewerkt (een afwerking die bij eddy007 steeds top is). Compo, belichting, scherpte, detail,.... wat kan er verbeterd worden?
...ik weet het niet hoor!
M.a.w., ik vind dit (alweer) een superknappe plaat , enne
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Iedereen bedankt voor 't kijken en de reacties.
Ben tevreden dat de grote meerderheid niet wil knippen in deze compo, maar smaken kunnen verschillen.
mvg,
Eddy
Er is geen flits of ander bijkomend licht gebruikt, wel een sluitertijd van 30".
Ik ga geen pixels wegsnijden voor een andere compo, de redenen van compo heeft Zibro al geschreven. Ik zie de structuur van de stenen rechts te graag om daar in te snijden.
Comment