Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sterretje (Kerstmis) in Boom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sterretje (Kerstmis) in Boom

+1
    Mooie weergave van de steenbakkerijen.
    Grt
    Eric

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
      Niet mee akkoord.
      Het stukje voorgrond zorgt voor diepte + de muur rechts begint nu in een hoek, wat mooi meegenomen is.
      De rand van de muur met de gang rechts ligt op een sterk punt. Je wordt automatisch naar dit punt geleidt door het ingenomen standpunt.
      Door niet veel van de gang prijs te geven wordt je nieuwschierig naar wat er achter het hoekje te zien is.
      De f19 zorgt voor een mooie ster.

Mooie foto met veel detail.
      Al te vaak wordt een foto gemaakt en wordt nadien, tijdens de nabewerking gezien wat men er uit kan halen en dat is naar mijn mening eigenlijk de omgekeerde wereld. Hier heb ik het gevoel dat de fotograaf vooraf precies wist welke uitstraling de foto zou hebben als die zó gemaakt werd.
      Het is uiteraard (bijna) altijd mogelijk om andere uitsnedes te maken maar in dit geval is er blijkbaar op voorhand over nagedacht, en is achteraf enkel de opname afgewerkt (een afwerking die bij eddy007 steeds top is). Compo, belichting, scherpte, detail,.... wat kan er verbeterd worden?
      ...ik weet het niet hoor!
      M.a.w., ik vind dit (alweer) een superknappe plaat , enne
      "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

Iedereen bedankt voor 't kijken en de reacties.
        Ben tevreden dat de grote meerderheid niet wil knippen in deze compo, maar smaken kunnen verschillen.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
          Er is geen flits of ander bijkomend licht gebruikt, wel een sluitertijd van 30".

Ik ga geen pixels wegsnijden voor een andere compo, de redenen van compo heeft Zibro al geschreven. Ik zie de structuur van de stenen rechts te graag om daar in te snijden.

mvg,
          Eddy
          Eddy, bedankt voor de uitleg van de belichting.

Comment

Ik ben niet technisch genoeg onderlegd om commentaar te geven op de compositie, maar het resultaat mag er wezen. Heel mooi.
            Mvg Philip

Comment

Mooi belicht, goede compo en scherp!

mvg

marcel

Comment

Working...
              X