Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nieuw leven.
Collapse
X
-
-
Re: Nieuw leven.
Ik vind dat wit nu juist passen bij Nieuw Leven... Is dat nu Louis? Rare natuur dan...Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtJammer van de witte vlekken in de Bg Maar toch mooi onderwerp van de natuur die zijn gang gaat!Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtZeg niet dat je ongelijk hebt, maar ik fotografeer " Puur natuur " en niet zoals ( meerdere ) mensen die een bepaald onderwerp afsnijden of dgl en dan voor een andere, mooiere achtergrond plaatsen.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
-
Mooi met veel detail, ook de BG is ok.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtZeg niet dat je ongelijk hebt, maar ik fotografeer " Puur natuur " en niet zoals ( meerdere ) mensen die een bepaald onderwerp afsnijden of dgl en dan voor een andere, mooiere achtergrond plaatsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk berichtMooie plaat, kleuren voorgrond en achtergrond matchen mooi met elkaar.
deka
Mvg Suske
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtVolg je zienswijze, ben ook van dat principe. Zou wel die spinnedraadjes proberen weg te doen.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
-
Te vroeg geboren met dit weer maar goed weergegeven, bd vind ik persoonlijk niet storend.
Grt
Eric
Comment
-
Complimenten !"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
Comment