Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw leven.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuw leven.

Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: Nieuw leven.

Jammer van de witte vlekken in de Bg Maar toch mooi onderwerp van de natuur die zijn gang gaat!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Ik vind dat wit nu juist passen bij Nieuw Leven... Is dat nu Louis? Rare natuur dan...
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
        Jammer van de witte vlekken in de Bg Maar toch mooi onderwerp van de natuur die zijn gang gaat!
        Zeg niet dat je ongelijk hebt, maar ik fotografeer " Puur natuur " en niet zoals ( meerdere ) mensen die een bepaald onderwerp afsnijden of dgl en dan voor een andere, mooiere achtergrond plaatsen.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
          Zeg niet dat je ongelijk hebt, maar ik fotografeer " Puur natuur " en niet zoals ( meerdere ) mensen die een bepaald onderwerp afsnijden of dgl en dan voor een andere, mooiere achtergrond plaatsen.
          Ik wou geen afbraak doen aan uw foto's hoor die zijn altijd erg mooi, daarom ook vind ik het wit in de bg minder, maar hoeft helemaal niet gekunseld voor mij !
          vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Knappe plaat - veel detail
            Peter
            mijn website : klik

Comment

Mooi met veel detail, ook de BG is ok.
              mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                Volg je zienswijze, ben ook van dat principe. Zou wel die spinnedraadjes proberen weg te doen. Voor de rest voor mij een zeer knappe plaat.

Comment

Mooie plaat, kleuren voorgrond en achtergrond matchen mooi met elkaar.
                  deka
                  There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                    Mooie plaat, kleuren voorgrond en achtergrond matchen mooi met elkaar.
                    deka
                    Volg de commentaar, de spindraadjes storen niet, dat maakt het juist zo origineel.
                    Mvg Suske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
                      Volg je zienswijze, ben ook van dat principe. Zou wel die spinnedraadjes proberen weg te doen.
                      Volg inderdaad mijn eigen zienswijze en doe dus de draadjes niet weg.

Comment

Te vroeg geboren met dit weer maar goed weergegeven, bd vind ik persoonlijk niet storend.
                        Grt
                        Eric

Comment

Complimenten !
                          "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

Working...
                          X