nog maar eens een poging om zoiets in beeld te brengen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
koepel - Vlierbeek
Collapse
X
-
-
Re: koepel - Vlierbeek
...dit is geen poging meer hé ?!?!
Als je lang genoeg zoekt kun je inderdaad nog een ietsiepietsie niet-symmetrie vinden... maar ik vind dit in elk geval bijzonder knap gedaan hoor!"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Comment
-
-
-
Heeeeeeeeeeeeel mooie poging Frans....echt een plezier om naar te kijken....ook nog een soft van uitvoering...een topper.....
Comment
-
+1
tof !!!
grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
-
Heel mooi!!!Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM
Comment
-
Knap gedaan, mooi verzorgd, aangenaam.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Allemaal bedankt voor de reacties !
Zelf oordeel ik hier niet graag over, ik probeerde dit al een 3-tal keren, deze keer had ik wat geluk. De vloer hier net onder was in stervorm uitgewerkt, middelpunt net onder het middelpunt van de koepel. zo is de juiste plaats om je cam te leggen gesneden koek hé. Nog goed opletten of je ook t o v de wanden goed recht zit en ik had een dichthtgevouwen zakdoek onder de cam gelegd om dat goed vlak te houden. Scherpgesteld op die rozas vanop mijn hoogte en wat gediafragmeerd. Toestel op zelfontspanner op 2 seconden. In de nabewerking de hoge lichten gedempt, en alles zo recht mogelijk uitgeknipt en dat was het lastigste onderdeel, dat zou moeten beter gaan als mijn beeldscherm groter wasbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment