Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knap!
Niet makkelijk om zoiets helemaal symmetrisch te krijgen maar je zit er toch zeer dicht bij.
Mooie details en een knap vierkant.
Met de zwarte BD achtergrond komt hij veel mooier uit.
...dit is geen poging meer hé ?!?!
Als je lang genoeg zoekt kun je inderdaad nog een ietsiepietsie niet-symmetrie vinden... maar ik vind dit in elk geval bijzonder knap gedaan hoor!
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Allemaal bedankt voor de reacties !
Zelf oordeel ik hier niet graag over, ik probeerde dit al een 3-tal keren, deze keer had ik wat geluk. De vloer hier net onder was in stervorm uitgewerkt, middelpunt net onder het middelpunt van de koepel. zo is de juiste plaats om je cam te leggen gesneden koek hé. Nog goed opletten of je ook t o v de wanden goed recht zit en ik had een dichthtgevouwen zakdoek onder de cam gelegd om dat goed vlak te houden. Scherpgesteld op die rozas vanop mijn hoogte en wat gediafragmeerd. Toestel op zelfontspanner op 2 seconden. In de nabewerking de hoge lichten gedempt, en alles zo recht mogelijk uitgeknipt en dat was het lastigste onderdeel, dat zou moeten beter gaan als mijn beeldscherm groter was
Comment