al fleurt de herfst dat toch een klein beetje op
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
een lelijk hoekje
Collapse
X
-
-
Re: een lelijk hoekje
Mooie kleuren maar voor mij "veel te druk".
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtMijn inziens oogt de foto sterker als je vanonder een stuk water afdoet(juist tot de oever rechts uit de hoek vertrekt)
grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
-
Ik was hier eventjes vlakbij voor andere onderwerpen (paarden) maar die waren blijkbaar net op missie vetrokken.
Dan heb ik en passant de lelijkste plek van Kessel-Lo even in beeld gebracht al had ik er zowat dezelfde gevoelens bij als jullie
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtIk heb de neiging om de hangende tak met blaadjes uit de weg te duwen om verder te kunnen kijken
Een lager standpunt had ik beter gevonden denk ik
Die hangende tak wegduwen, precies uitgedrukt zoals het overkomt
een lager standpunt was daar wegens de gladde blubber geen optie op dat moment, bovendien zou de viezigheid van het water meer naar voren komen
maar die takken verhinderen de dieptewerking al verdoezelen ze het lelijke nog wel wat.
PeterOorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtDe herfstkleuren maken hier veel goed!Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtMooie kleuren maar voor mij "veel te druk".
mvg,
Eddy
in een vroeger analoog leven had ik hier nooit een dia of negatief aan verspild
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtMijn inziens oogt de foto sterker als je vanonder een stuk water afdoet(juist tot de oever rechts uit de hoek vertrekt)
Ik heb deze gewoon eens geplaatst om wat reactie uit te lokken en te toetsen aan wat ik er zoal over dacht en dat komt nogal overeen met jullie reacties.
Het rook ook niet zo fris maar dat kom ik met mijn cam niet opslaan
We gaan dit nu maar gewoon laten wegzakken hé ...bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
als die dominant aanwezige gele takken er niet waren geweest kreeg je een mooie doorkijk tot achter aan de beek...nu stoppen men ogen daar....
Groetjes
Freddy
Comment
Comment