Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik heb de neiging om de hangende tak met blaadjes uit de weg te duwen om verder te kunnen kijken
Een lager standpunt had ik beter gevonden denk ik
Peter
Ik was hier eventjes vlakbij voor andere onderwerpen (paarden) maar die waren blijkbaar net op missie vetrokken.
Dan heb ik en passant de lelijkste plek van Kessel-Lo even in beeld gebracht al had ik er zowat dezelfde gevoelens bij als jullie
Ik heb de neiging om de hangende tak met blaadjes uit de weg te duwen om verder te kunnen kijken
Een lager standpunt had ik beter gevonden denk ik
Die hangende tak wegduwen, precies uitgedrukt zoals het overkomt
een lager standpunt was daar wegens de gladde blubber geen optie op dat moment, bovendien zou de viezigheid van het water meer naar voren komen
maar die takken verhinderen de dieptewerking al verdoezelen ze het lelijke nog wel wat.
Peter
Mooie kleuren maar voor mij "veel te druk".
mvg,
Eddy
De kleurkes hebben mijn blik even gepakt maar toen ik dichterbij kwam was het zowat al wat restte, de kleurkes
in een vroeger analoog leven had ik hier nooit een dia of negatief aan verspild
Mijn inziens oogt de foto sterker als je vanonder een stuk water afdoet(juist tot de oever rechts uit de hoek vertrekt)
Oogt inderdaad iets sterker zo, al is het bij deze niet echt de moeite, dat lelijke hoekje blijft een lelijk hoekje hoe je het keert of draait.
Ik heb deze gewoon eens geplaatst om wat reactie uit te lokken en te toetsen aan wat ik er zoal over dacht en dat komt nogal overeen met jullie reacties.
Het rook ook niet zo fris maar dat kom ik met mijn cam niet opslaan
Comment