Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beach Bazaruto island

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• beach Bazaruto island

Dit is mijn eerste panaroma foto van 3 foto's bewerkt in kolor autopano,Met lightroom werd de laatste foto altijd te laag gezet.

Alvast bedankt om te kijken
    Sony nex 6 ,sony16-50mm,sony 30mm,canon 10-18mm
    nog veel werk aan

Re: beach Bazaruto island

knap gedaan ,grts,Jozef
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Juist een prentkaart.

Comment

Mooi gedaan - al denk ik dat er wel kleurverschillen in het blauw van de lucht zijn als je van links naar rechts kijkt
        Peter
        mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
          Mooi gedaan - al denk ik dat er wel kleurverschillen in het blauw van de lucht zijn als je van links naar rechts kijkt
          Peter
          ik volg, er zit precies een schakering in die wat donkerder is, in het midden ongeveer.
          Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
          Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

Comment

Het hout mist wat scherpte, iets na verscherpen?
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
              Het hout mist wat scherpte, iets na verscherpen?
              mvg,
              Eddy
              Dacht ik ook meteen.
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

In het midden in het blauw in de lucht ogenschijnlijk een beetje mistiger... en (minstens) het hout vooraan mist scherpte én iets meer ruimte links.
                Ook iets te weinig detail in het zand vind ik. Enfin, niet meteen een foto die ik aangenaam kijken vind (maar laat het duidelijk zijn, dit is een persoonlijke mening).
                Heb je voor het maken van je drie foto's je belichting vergrendeld ?
                Het is natuurlijk moeilijk om in te schatten hoe groot de hoek eigenlijk is die je nu dekt maar ik vermoed dat je drie landscape-foto's hebt gemaakt. Om een panorama-foto te maken, maak je beter je deelfoto's in portret (je houdt dan veel meer foto over!).
                Maar laat het duidelijk zijn, als dit je eerste panorama-foto is, dan is dat wel meer dan een verdienstelijke poging !
                "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

Comment

Leuke plek. De moeite om te duiken daar?
                  Ben zelf niet noordelijker gegaan dan Vilanculos omdat ik geen 4x4 had.

Over de foto is alles eigenlijk al gezegd, maar ik ben wel benieuwd naar het vervolg

Comment

Working...
                  X