Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In het midden in het blauw in de lucht ogenschijnlijk een beetje mistiger... en (minstens) het hout vooraan mist scherpte én iets meer ruimte links.
Ook iets te weinig detail in het zand vind ik. Enfin, niet meteen een foto die ik aangenaam kijken vind (maar laat het duidelijk zijn, dit is een persoonlijke mening).
Heb je voor het maken van je drie foto's je belichting vergrendeld ?
Het is natuurlijk moeilijk om in te schatten hoe groot de hoek eigenlijk is die je nu dekt maar ik vermoed dat je drie landscape-foto's hebt gemaakt. Om een panorama-foto te maken, maak je beter je deelfoto's in portret (je houdt dan veel meer foto over!).
Maar laat het duidelijk zijn, als dit je eerste panorama-foto is, dan is dat wel meer dan een verdienstelijke poging !
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment