Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een specialleke, toch wat de locatie betreft .
Je moet er maan denken om daar een foto te gaan maken, maar technisch valt hier helemaal niks op aan te merken.
Een specialleke, toch wat de locatie betreft .
Je moet er maan denken om daar een foto te gaan maken, maar technisch valt hier helemaal niks op aan te merken.
+1
grts,JOzef
Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Ha, leuke locatie en vang je meteen twee vliegen in een klap : auto schoon en meteen ook fotograferen !
Leuk gedaan.
Misschien wordt hij wel met lange sluitertijd heel abstract ???? Reden om nog eens naar de carwash te gaan misschien.
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
is niet de eerste maal hoor dat ik op deze locatie foto's maak, wat heeft een mens er anders te doen?
het idee is een jaar of drie geleden ontstaan door dat ik iemand leerde kennen die in een carwash werkte, wou hem toen verrassen met enkele beelden van de carwash waar hij werkte.
sinds dien neem ik telkens mijn camera mee.
Mooi gedaan, origineel.
Hobby uitoefenen en ondertussen toch werken
haha deze is dubbel ;-)
deze keer was ik niet aan het werk. maar ik geef toe.....
1 derde van de foto's maak ik terwijl ik aan het werken ben.
maar deze toon ik hier zelden.
mss moet ik dit wat meer doen....
Comment